سینه‌فیلیا

سینه‌فیلیا

یادداشت‌های سینمایی
سینه‌فیلیا

سینه‌فیلیا

یادداشت‌های سینمایی

شماره ۶۰۶ ماهنامه فیلم


« با احترام، این شماره تقدیم می‌شود به روح داریوش مهرجویی »

در این شماره ، نوشته‌ای از من در مورد آلیس ، اقتباس متفاوت یان شوانکمایر از رمان لوئیس کارول چاپ شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
میله بدون پرچم سه‌شنبه 2 آبان 1402 ساعت 15:51

سلام
چند سال قبل به این صرافت افتادم که بروم خود داستان آلیس در سرزمین عجایب را بخوانم... از بس اقتباسهای مختلف متنی و انیمیشنی دیده بودم ... وقتی نسخه اصلی را خواندم خیلی به من چسبید. یادش به خیر.
تبریک بابت نوشته
و اما مهرجویی... فقط می‌تونم بگم عجب!

سلام.
ممنون. این چهارمین نوشته من در ماهنامه فیلم هست. امیدوارم ادامه‌دار باشه.

آلیس رو بعد از دیدن اقتباس شوانکمایر خوندم. به من هم خیلی چسبید!

همونطور که نوشتم ، ماهنامه فیلم این شماره رو به داریوش مهرجویی تقدیم کرده. امیدوارم مجله یک پرونده مفصل در مورد ایشون کار کنه. نیازی نیست من اشاره کنم ، یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین کارگردان های تاریخ سینمای ایران هست ، بدون شک. و در مورد فوت ایشون ، من هم فقط می‌تونم بگم عجب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد